Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A legjobb karizomgyakorlatok!

2010.11.19

 

A legjobb karizomgyakorlatok

Ha erős, kemény karizmokra vágysz, próbáld ki a következő, hihetetlenül könnyű gyakorlatokat! Hidd el nem is olyan nehéz egy kis izmot felszedni a karodra! 

foto:profimedia

Íme a világ legtutibb karformálója

Ez a harántirányú gyakorlat az egyik legbiztosabb módszer a kar kondiban tartására. Megformázza a vállat, kialakítja a bicepszet és a tricepszet, karcsúsítja az alsókart. Mindössze a következőre van hozzá szükség: állj kisterpeszben, kissé behajlított térddel, a hátad alsó részét húzd be gömbölyűre, hogy meg tudd tartani magad. Fogj magad elé egy-egy másfél kilós súlyzót, a két tenyered nézzen szembe egymással, a könyöködet kissé hajlítsd be. Ezután húzd szét a karodat oldalra, a két csuklódat pedig fordítsd kifelé, s közben emeld vállmagasságig. Engedd le, és ismételd meg 15-ször. Ha csak a karodat akarod kondiba hozni, csináld végig a sorozatot kétszer, ha meg akarod alapozni (jelenleg petyhüdt) izomzatodat, akkor háromig meg se állj!

További két karszobrászati trükk - az eredmény garantált

Ha bicepszedet egyszerre erősíted széltében-hosszában, szexi és karcsú leszel. Álló helyzetben szorítsd oldaladhoz a könyöködet, nyújtsd ki a karodat a talaj felé, és kifelé fordított tenyérrel tartsd meg a súlyzókat. Most húzd fel a karodat a válladhoz, ereszd vissza, s a mozdulatot ismételd meg 15-ször. Csináld végig háromszor. 

A tricepszgyakorlat a kar hátuljának fejlesztésében játszik szerepet. Ehhez állj kissé behajlított térddel, felsőtestedet döntsd előre, és mindkét karodat negyvenöt fokos szögben nyújtsd hátra. Tenyeredet befelé fordítva emeld a súlyokat olyan magasra, amilyenre tudod, aztán ereszd őket vissza. Ismételd meg 15-ször. Csináld végig háromszor.
 

Hozzászólások

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.