Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Szexi lábak!

2010.11.19

 Szexi Lábak

 

Pedikűrtrükkök

Lábfürdő, pedikűr, torna, ápolás,

és bátran

mutogathatod a lábadat-akár sortban is!

 

1.LÁBFÜRDŐ                                   

A meleg víz felpuhítja

a megkeményedett bőrt,

és a körmöt, előkészíti a lábat a pedikűrre.

 

2.KÖRÖMVÁGÁS

Akkor lesz szép formájú a körmöd,

ha a lábujjaddal párhuzamos vonalúra vágod.

Lehet majdnem teljesen egyenes,

de enyhén ívelt is.

3.RESZELD LE

A körömvágs után reszeld le

a körmöd élét és a sarkakat.

Így nem töredezik annyira, és nem akad bele

a vékony harisnyába, titokzokniba!

4.BŐRSIMÍTÁS

Távolítsd el habkővel vagy

speciális bőrkeményedés-reszelővel

a bütykeiden és a sarkadon lévő

bőrkeményedéseket.

5.LAKKOZÁS PACÁK NÉLKÜL

Húzz át a lábujjad között egy

összehajtogatott papírzsebkendőt

így a körmödet fogod lakkozni,

és nem a bőrödet!Először fesd ki

alapozólakkal a körmöd,

utána jöhet a szín,végül a fedőlakk.

Ha nem szeretnéd kifesteni a körmöd,

fényesítsd ki polírozóval!

 

4 erősítő gyakorlat

 

 1.A FORMÁS COMBOKÉRT

Áll egyenesen,húzd hátra a vállad.Tedd csípőre a kezed.Lépj támadóállásba a bal lábaddal, majd hajlítsd be annyira a térdedet,hogy merőleges legyen a lábközépcsontodra.A felsőtestedet tartsd egyenesen.Feszítsd meg még jobban a comb-és a fenékizmaidat, és told még feljebb a felsőtestedet.Ismételd meg a gyakorlatot lábanként 20-25 ször.

Tipp:ha vastag könyvet teszel az elől lévő lábad alá, még hatákékonyabb lesz a gyakorlat.

 

2.A KEMÉNY BIKINIPOPSIÉRT

Fogd meg két oldalról jó erősen egy nyitott ajtó kilincsét.Állj minél közelebb az ajtóhoz, és dőlj jól hátra, hogy a súlypontod a sarkad mögé essen.Most lassan engedd le a feneked (mintha le akarnál ülni) amíg csak tudod, majd emeld fel újra.Ismételd meg 15-20-szor.

 

3.A BELSŐ COMBRÉSZ ERŐSÍTÉSÉRE

Állj egyenesen, tartsd egyenesen a hátad.Tedd csípőre a kezed, és vidd át a testsúlyodat a bal lábadra.Nyújtsd előre a jobb lábadat.A lábujjak nézzenek jobbra, a sarok lefelé.Ezek után emeld fel a jobb lábadat,és vidd el balra fel, amennyire csak tudod.Tartsd így pár másodpercig, majd vidd vissza a kiindulási helyre.Lábanként 25-30-szor.

 

4.A COMB HÁTSÓ RÉSZÉHEZ

Támaszd a hátadat a falnak vagy egy ajtókeretnek.A gerinced feküdjön fel a falra,a fejedet is támaszd meg,a karod lógjon a tested mellett.Tegyél egy lépést előre mindkét lábaddal, a felsőtested közben csússzon lejjebb.Hajlítsd be a térdedet annyira, hogy a combod párhuzamosan legyen a padlóval.Számolj el 20-30-ig ebben a helyzetben, majd egyenesedj fel.Ismételd meg 2-3 szor a gyakorlatot.

 

Hozzászólások

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.