Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Varázsolj magadnak szexis combokat!

2010.11.19

Varázsolj magadnak nyárra szexis combokat!

Az alábbi gyakorlatok a külső comb feszesítését szolgálják. Emeld a lábad legalább 75 fokos szögben, közben a térded még csak véletlenül se egyenesedjen ki! A mozdulatsor valamennyi izmodat megdolgozza. Hetente háromszor 20-20 emelés ajánlott a három gyakorlatból mindkét lábra.

Pukedli keményen
Kezed csípőn, mindkét térded enyhén behajlítva, jobbra kilő jobb lábad mögött keresztben kilép a bal lábad. A bal sarkadra nehezedve nyomd ki magad egyenesre, és a jobb külső combodat megfeszítve emeld oldalra a jobb lábadat. A második fázisban tartsd fölemelve 15 másodpercre a lábad a még acélosabb combért.

Nyújtva emelés
Állj négykézlábra, a hátad legyen egyenes. Fenekedet összeszorítva, külső combodat megfeszítve emeld oldalra a bal lábadat, amíg a térded 90 fokos szögbe nem kerül. Úgy térj vissza az alappozícióba, hogy a térded nem érinti a talajt. Nehezíts! Az ismétléseket gyorsan végezd – mozdulatlan háttal -, és jól fölmegy a pulzusod.

Földet érés
Jobb lábaddal úgy végezz kitörést, hogy a bal lábadat kicsit behajlítva hátranyújtod öt centivel a talaj fölött. Jobb kezed a csípőn, bal mutatóujjad lefelé mutat. A jobb sarkadra nehezedve nyomd lassan egyenesre magad és állj meg mozdulatlanul. Nehezíts! A második fázisban emelgesd tovább a kinyújtott lábad, hogy erősebben dolgozzon a combod.

Tipp: jobb eredményhez vezet, ha csak 10 ismétlést csinálsz, de helyesen, mint 100-at felületesen.

Ráadás: így égess el könnyen 100 kalóriát:
-    20 perc kocsimosás
-    20 perc kutyasétáltatás
-    10 perc laza ugrókötelezés
-    25 perc napi bevásárlás
-    15 perc szamba
-    30 perc járás mobilozva
-    15 perc gyors séta

 

Hozzászólások

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.