Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


7 szokás, amitől úszógumid lehet!

2010.11.19


7 szokás, amitől úszógumid lehet

Kiderült, hogy vannak bizonyos szokások, amelyekről azt hisszük, egészségesek leszünk tőlük, pedig csak annyit érünk el, hogy felesleget szedünk magunkra, főleg a hasunkra. De ne aggódj, a kezünkben van a megoldás kulcsa, csak néhány dologra jobban oda kell figyelned!

Kihagysz étkezéseket

Ez a taktika mindig visszaüt. Később, a nap folyamán annyira éhes leszel, hogy aztán majd nem bírsz magaddal és telehabzsolod magad. Ha így teszel, elkerülhetetlenül sok plusz kiló kerül rád, ez főleg a derekadon, a hasadon fog szembetűnni. Három-négyóránként egyél kis-és közepes mennyiségű adagokat, ezek anélkül telítenek el, hogy újabb felesleget eredményeznének.
 
Csak semmi hús!
 
A nők gyakorta ódzkodnak az olyan étkektől, mint a hús, a hal vagy a tejtermékek, mert azt gondolják, tele vannak kalóriával és zsiradékkal. De azt is vedd számításba, hogy ezek a tápanyagtípusok kiváló fehérjeforrások, amelyek közreműködnek az anyagcsere fellendítésében, így elkerülheted, hogy eggyel nagyobb számú nadrágot kelljen magadra húzni.
 
Esküdt ellenséged a kenyér
 
Tény és való, a fehér kenyér nem egészséges. De mi van a teljes kiőrlésű kenyérrel és a különböző reggeli gabonapelyhekkel? Ezek se jöhetnek szóba? Ezek biztosítják az inzulinszint fokozatos emelkedését és annak az esélyét is csökkenti, hogy a hasadon úszógumi keletkezzen. Semmi esetre se iktasd ki a szénhidrát ezen formáját, és ha egy kis változatosságra vágysz, próbáld ki a vadrizst, és a teljes kiőrlésű búzából készült tortillat is.
 
Felülés mániás vagy
 
A felülések tónusosabbá varázsolják az izmokat, de nem gyakorolnak hatást a mélyizmok felett lévő rétegekre. Ha legyűrsz ötven, száz, vagy akár 500 hasizom gyakorlatot, akkor sem érzed majd bővebbnek azt a farmert. Na de akkor mi válik be igazán? A kardió! Ahelyett, hogy a legtöbb időt a hasizmod formálására szenteled, tölts el még plusz tíz percet a taposógépen.
 
Koktélos éjszakák…
 
Az alkoholban számottevő a kalória, ennek ellenére nyílván nem érzed jóllakottnak magad tőle. A táplálkozási szakértő azt mondja, amikor kirúgsz a hámból, megint csak felesleget halmozol a derekadra. Ha italozni szeretnél a barátnőiddel, vörösbort tölts magadnak ami, ahogy számos kutatás is alátámasztotta, kis mértékben fogyasztva, nagyon egészséges. Persze csak 18 év fölött ;-)
 
„Light” termékeket eszel
 
Lehet, abban a hiszemben élsz, jót teszel a testednek azzal, hogy csak cukormentes joghurtot fogyasztasz, csak diétás üdítőket kortyolsz és csak olyan rágcsálnivalókat választasz, amelyeket olyan címkékkel láttak el, mint alacsony kalóriás vagy alacsony zsírtartalmú termék. De ezek gyakran rengeteg mesterséges édesítőszert tartalmaznak, amelyekről több dietetikus is úgy tartja, hogy lassítja az anyagcserét, ami miatt a szervezet zsírt raktároz el.
 
Azt hiszed, a zsíros ételek a legfőbb bűnösök
 
Akármilyen furán is hangzik, de azok az étkek, amelyekben sok egyszeresen telítetlen zsírsav található, elősegítik, hogy hamarabb búcsút mondhass a hason lévő zsírpárnáknak, és azt is előidézik, hogy kevesebb kalóriát vigyél be. Persze itt is érdemes az egészségesebb változatokat előnyben részesíteni. A táplálkozás szakértők azt javasolják, hogy szeletelj fel apró negyedekre egy avokádót és helyezd a szendvicsedre, vagy locsolj olívaolajat és ecetet a salátára.

 

Hozzászólások

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.