Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


5 tipp a szexis és formás popsiért!

2010.11.19

5 tipp a szexis és formás popsiért



1. Krémezz kitartóan!

Ha tökéletes hátsóra vágysz, fontos, hogy a megfelelő készítményekkel ápold ezt a testrészedet is. Használj a sima testápoló helyett olyan készítményeket, melyek feszesítő, alakformáló és zsírégető hatásúak! Részesítsd előnyben a könnyedebb textúrájú, zselés állagú krémeket, hiszen ezek előbb felszívódnak, így gyorsabban fejtik ki a hatásukat. Az alga, gingko, fahéj vagy koffein tartalmú termékekben biztosan nem fogsz csalódni!

Tipp: Mary Cohr karcsúsító, cellulit csökkentő krém (18 015 Ft), Dr. Kelen Fitness Figure 2in1 karcsúsító és anticellulit gél (1071 Ft), Kawar Holt-tengeri anticellulit krém (1270 Ft)

2. Dörzsi és váltózuhany

Ne feledd, a feszesség kulcsa nem más, mint a keringésfokozás! Ennek a legegyszerűbb és legnagyszerűbb módja, hogy reggel-este hideg-meleg váltózuhanyt veszel, akkor is, ha a hidegvíz nem esik annyira jól. Hidd el, megéri! A hatást tovább fokozhatod, ha luffa kefével vagy kesztyűvel alaposan – alulról felfelé irányuló, körkörös mozdulatokkal – átdörzsölöd a popsidat, combodat. Hetente egyszer egy kiadós radírozás is csodákra képes, erről se feledkezz meg!

 

Tipp: Lush Gumback Express fürdőkrém és bőrradír (3290 Ft), Ahava selymesítő sós testradír, mandarinnal és cédrussal (6369 Ft), Biotherm exfoliáló tej ultra krémes energizáló testradírral (6800 Ft) 

3. Tuti gyakorlat

Az egyik legtutibb popsiformáló gyakorlathoz helyezkedj el háton fekvésben a földön. Térdedet behajlítva húzd fel a lábaidat úgy, hogy a lábfejeid a talajon maradjanak csípő szélességű terpeszben. Emeld magasra tízszer a popsidat úgy, hogy érezd, ahogy megfeszülnek a fenékizmaid és a hátsó combizmaid. Ismételd meg a gyakorlatot még kétszer tíz alkalommal. 

Tipp: A lényeg a rendszeresség. Ne hidd, hogy ha egyszer elvégzed ezt a gyakorlatot, máris csodásan szexi hátsóval rendelkezel majd. Légy kitartó és szánj rá 2-3 hétig minden nap 10 percet. Ez igazán nem nagy áldozat, az eredmény pedig nem fog sokáig váratni magára!

 

4. Használd ki az üres perceket!

Gondolnád, hogy naponta órák telnek el úgy, hogy igazából semmi hasznosat nem csinálunk? Ha legközelebb a buszon, netán a kocsiban üldögélsz a dugóban, otthon a tévét nézed vagy kikapcsolódásképp a Facebook-on szörfözöl, ne hagyd kárba veszni az értékes perceidet - vesd be a következő gyakorlatot a feszes domborulataid érdekében! Akár ülsz, akár állsz, koncentrálj a farizmaidra és szorítsd össze őket jó erősen. Majd számolj tízig, és engedd el az izmaidat. Ismételd el legalább hatszor a mozdulatsort!

Tipp: Ismételgetheted a gyakorlatot kisebb váltásokkal is. Legyen apró, pulzáló mozdulat az összeszorítás-elengedés. Persze ilyenkor se lazsálj, adj bele mindent!

5. Válassz popsiformáló bugyit!

Az azonnali változáshoz válassz alakformáló bugyit! Ha picit nagyobb hátsóval áldott meg a természet, akkor a magasított derekú, csípőt és popsit leszorító alsót neked találták ki. Ha viszont inkább lapos idomokkal rendelkezel, próbáld ki a push-up bugyit, ami a melltartóhoz hasonlóan puhán párnázott, diszkréten megemel, így varázsolva igazán szexi popsit.

Tipp: Ha úgy érzed, a combodon is lenne mit formálni, és a narancsbőr is bosszant a hátsó fertályadon, válassz térd fölé érő alakformáló bugyit. Ez nem csak leszorítja, de simító hatásának köszönhetően el is fedi az apró gödröcskéket. Csak győzd majd beseperni a bókokat!

 

Hozzászólások

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.